czwartek, 12 grudnia 2013

Placki ziemniaczane z dodatkami

Witam kochani dziś placuszki ale nie takie zwykłe ciut zdrowsze od tradycyjnych.



składniki;
oliwa z oliwek
4kg ziemniaków
2 duże marchewki
1 dużu seler
1 duża główka czosnku
2 duże cebule
1 łyżka stołowa pieprzu ziołowego
łyżka stołowa majeranku
szczypta spora czarnego pieprzu
1 łyżka soli na 5kg farszu!
1 śmietana ja używam jogurt naturalny
3 jajka


no kochani warzywa obrałam i umyłam dokładnie, wszystkie przepuściłam przez maszynkę do mięsa, wiem to łatwizna ale nie dała bym rady dla tylu osób zetrzeć na tarce hi hi ,dodaje przyprawy i jajka mieszam wszystko i smarzę na małym ogniu na rumiano synek uwielbia je bo od nich nie boli go brzuszek a majeranek dobrze wpływa na trawienie.Mam nadzieję że przepis przypadnie wam do gustu życzę smacznego synek jak już widzicie na fotce wzioł się do amania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz